פסטיבל קאן ה-66 יצא לדרך

קולנוע
סרטו של באז לורמן "גטסבי הגדול" בכיכובו של ליאונרדו דיקפריו פתח את פסטיבל קאן ואיתו גם גשם זלעפות, אך עם זאת, הדבר לא הפריע לנוכחים במקום שהתרגשו עם פתיחתו של הפסטיבל.

פסטיבל קאן ה-66 יצא לדרך
פסטיבל קאן ה-66 יצא לדרך

בעיר הקיט קאן שבריביירה הצרפתית נערך טקס הפתיחה של פסטיבל הסרטים של קאן ה-66 במספר כדבר לא מעיב על הציפיות והאווירה הנינוחה של הפסטיבל ואפילו לא הגשם השוצף ומזג האוויר הסגרירי בדרום צרפת. בפסטיבל נוטלים חלק חבר השופטים של הפסטיבל שחברים בו הבמאי סטיבן ספילברג, כריסטוף וולץ, ניקול קידמן, אנג לי וכוכבי קולנוע אחרים.

את מרבית תשומת הלב של הטקס נוטל סרט הדרמה "גטסבי הגדול" בכיכובו של לאונרדו די קפריו. טקס הפתיחה של הפסטיבל נערך באולם בני לומייר, ואת הטקס הנחתה השחקנית אודרי טוטו. סטיבן ספילברג עצמו עלה על הבמה כיו"ר חבר השופטים וציין כי הוא חוגג את יום הולדתו לצד הפסטיבל, גם לספילברג עצמו ימלאו בקרוב 66 אביבים.

הפסטיבל נפתח רשמית עם סרטו של הבמאי האוסטרלי באז לורמן "גטסבי הגדול" בכיכובם של לאונרדו דיקפריו, טובי מגווייר, איילה פישר, וג'ואל אדגרטון. הסרט יצא לבתי הקולנוע בארץ ביום חמישי האחרון, לאלו שעדין לא הלכו לצפות ב"גטסבי הגדול", מוזמנים לנסוע אל בית הקולנוע הקרוב לביתכם וכמובן שלא לשכוח להצטייד בקולה ופופקורן וקדימה לסרט.

טריילר "גטסבי הגדול":



על הפרס הראשי בפסטיבל קאן מתמודדים 20 סרטים, לבאי הפסטיבל תוצג עבודתם של ניקולאס וינדינג ריופן, פרנסואה אוזון, רומן פולנסקי, סטיבן סודרברג ובמאים אחרים. כמו כן, הפסטיבל יערך במשך שבועיים עד ל-26 במאי.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על פסטיבל קאן ה-66 יצא לדרך
סרטים בקולנוע