טריילר פארק: דינוזאורים, ליצנים ורובוטים

קולנוע
הגיעה עונת הטריילרים המסקרנים של השנה הבאה, וסרטי הקיץ מצליחים להתעלות על עצמם משנה לשנה. האפקטים הנהדרים, ההמשכונים המפתים ואפילו ליצנים אכזריים שחוטפים ילדים. אנחנו כבר את טבלאות היאוש הכנו.

טריילר פארק: דינוזאורים, ליצנים ורובוטים
טריילר פארק: דינוזאורים, ליצנים ורובוטים

הנה, זה הגיע, כמו כלום עברו שנים עשר חודשים ועכשיו הזמן לרוץ אל בתי הקולנוע ולהשלים את רשימות הסרטים הטובים שבשנה. אבל כמו שכעת יוצאים לקולנוע הסרטים החדשים והאיכותיים שיועמדו לפרסים, באינטרנט מופצים הטריילרים לסרטי הקיץ של השנה הבאה. הקיץ השנה היה סביר לחלוטין, אבל לפי התחזית המועטת שלי, השנה הבאה הולכת לשבור את הקופות של הוליווד כמו שראלף ההורס שובר חומות לבנים. במילים אחרות, הנה מספר טריילרים שפורסמו לאחרונה:

"פן", יולי 2015



ב-2003 ראיתי בקולנוע את גרסאת פיטר פן עם ג'רמי סאמפטר, וזה היה ללא ספק החרבה מפוארת לקלאסיקה המקורית. את הסרט שיצא בשנה הבאה מביים ג'ו רייט (כפרה, אנה קארנינה) ועל כן אין ספק שהסרט יהיה נורא יפה ואסתטי, והטריילר בהחלט מראה את זה. העיניים שלי כבר נמסו מרוב צבעים ויופי. הטריילר די משונה, עם מערות של אינדיאנה ג'ונס, אנדיאנים וורודים וליצנים שחוטפים ילדים. אפילו ספינת מרחפות. זה נראה כל כך יפה, רק חבל שחסר דבר אחד - פיטר פן. איפה הנער עם המגבעת שמרחף עם הבחורה מעל העננים?

"עולם היורה", 11.6.2015



כשיצא פארק היורה השלישי ב-2001, אני זוכר שרוב הביקורות היו "נמאס כבר". שפילברג עשה בשכל ודחה את הפקת הרביעי בעשר שנים. הנה עוד דבר שמובן מאליו - גם הסרט הזה נראה פשוט יפהפה. אין ספק שהאפקטים המחודשים של דורנו עשו טוב לדינוזאורים ולפארקי הטבע ששפילברג יצר בזמנו, והאקשן כנראה הולך להיות הדבר הגדול של השנה הבאה. רק חבל שבתפקיד הראשי משחק אותו הבלונדיני חסר הכישרון ששיחק בשומרי הגלאקסיה, כריס פאט, שממש לא בא לי לראות על המסך.

"שליחות קטלנית: ג'נסיס", 09/07/2015



סרט קיץ שיוצא לאחר שלושים שנה מהסרט הראשון זה השג עצום, אך לצערי את שליחות קטלנית ראיתי בגיל כל כך צעיר שאני לא יכול לשפוט. דבר אחד בטוח, גם הפעם הטכנולוגיה הטיבה עם הרובוטים המרושעים, וזו הזדמנות טובה לראות את שוורצניגר משחק בסרט טוב מאז...הממ... וואו, זה היה מזמן.

"פיץ' פרפקט 2", 4.6.2015



כשהלכתי אל הסרט הראשון לפני שנתיים, הייתי בטוח שאני הולך לסוג של עוד גרסה משעממת לקאמפ רוק, מלאה בקלישאות ובחורות יפות שרות שירי ג'סטין ביבר. הו לא. מדובר בבין הסרטים המצחיקים שראיתי בשנים האחרונות, גרם לי להתגלגל מצחוק בדרך שמאוד לא אופיינית לי, והצליח להיות גם פארודיה קורעת עבור שונאי הסרטים האלה, וגם גרסה רומנטית ומוזיקלית לחובבי הסרטים האלה. זו באמת גאונות, וזה סרט הקיץ שאני הכי מחכה לו בשנה הבאה. רק חבל שהטריילר לא מגלה יותר מידי.

"סינדרלה", 19.3.2015



כבר היה לנו את מליפיסנט, לדיסני כבר אין מה לחדש אז הם פשוט מחדשים את סרטיהם המצויירים והקלאסים לסרטים מצולמים. זה נראה כל כך קלישאתי, לא מחדש, ילדותי וסתמי, אבל נהניתי. גם יש שם את קייט בלנשט והלנה בונהאם קרטר, אז בכלל.

"ההוביט: קרב חמשת הצבאות", 18.12.14



כן, למרות שמדובר בטריילר שיצא השנה לסרט שיוצא בעוד שבוע, אי אפשר להתעלם ממנו (או מהעובדה שהוא פורסם ממש לאחרונה). בכל מקרה; פיטר ג'קסון יצר את אחד מעולמות הפנטזיה המרהיבים שהיו אי פעם בקולנוע או בכלל בסרטי שר הטבעות. טריולוגיית ההוביט נורא שנויה במחלוקת, אך אין ספק שאני מת לדעת איך פיטר ג'קסון יסגור את הפרוייקט הגרנדיוזי הזה.

ולסיום, למרות שכבר ראיתם - "מלחמת הכוכבים: הכח מתעורר":




הסיבה שבגללה קיץ 2015 הולך להיות כל כך מצליח היא פשוטה: כמעט כולו מתבסס על מקורות פולחניים, סרטים ישנים ונערצים או אגדות ילדים שיסחבו גם צעירים וגם מבוגרים, כל חובבי הסרטים. בכל זאת, הסרט שהכי מתחשק לי לראות לא מבוסס על שום מקור ישן ומוערץ אחר, אלא סרט העומד בפני עצמו, פיץ' פרפקט השני, שאני בטוח שיהיה סרט פולחן בעתיד. עד אז, נתראה.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על טריילר פארק: דינוזאורים, ליצנים ורובוטים
סרטים בקולנוע