"הנוקמים 2" מקבלים שחקן חיזוק?

קולנוע
לאחר שעבר לא מעט ידיים בשנים האחרונות,"דרדו ויל" אשר היה לאחד מדמויות הקומיקס הנערצות של מארוול קומיקס, חוזר למקורות לאחר שמארוול רכשו את זכויותיו מפוקס המאה ה-20.

"הנוקמים 2" מקבלים שחקן חיזוק?
"הנוקמים 2" מקבלים שחקן חיזוק?

למרות שדמותו של "דרדוויל' היא לא מהדמויות של גיבורי העל הפופולריות אשר מבוססות על חוברות הקומיקס למיניהם, מארוול החליטה לרכוש את זכויותיה של הדמות מאולפני פוקס המאה ה-20 אשר החזיקה בזכויות עוד משנות ה-90 המאוחרות כאשר בזמנו האולפנים ניסו להפוך אותו לסדרת סרטים.

הכל התחיל באוגוסט 2012 כאשר דווח לראשונה כי אולפני פוקס המאה ה-20 ניסו ליצור המשך לסרט המקורי משנת 2003, האולפנים כבר שכרו את שרותיו של הבמאי ג'וי קרנהן ("שטח פראי"), בעוד שצילומי הסרט היו אמורים להתחיל כחודש לאחר מכן באוקטובר 2012, אבל לבסוף האולפנים החליטו לעצור את הפרויקט שהביא לביטולו. כעת דווח כי מארוול רכשו את זכויות דמותו של "דרדוויל" וייתכן שהם יעשו בו שימוש באחד מסרטי הגיבורים שלהם.

בסרט "דרדוויל" אשר יצא ב-2003 כיכב השחקן בן אפלק ("ארגו") כפרקליט עיוור ביום המייצג את פשוטי העם, ובלילה כדרדוויל - שומר חוק בעל מסכה הנע בחרש ברחובות האפלים של העיר ונוקם באלה שלא נענשו כצדק. לצידו של בן אפלק כיכבה בת זוגו לחיים ג'ניפר גארנר אשר המשיכה לסרט משלה ב-2005 בשמו "אלקטרה". הסרט "דרדוויל" אומנם לא זכה להצלחה או לביקורות חיוביות, אך הצליח לעשות זאת בקופות כאשר גרף כ-102 מיליוני דולרים בארה"ב ומעבר לים כ-179 מיליוני דולרים נוספים.

לאחר הצלחתו המסחררת של הסרט "הנוקמים" שהיה לשובר הקופות של 2012, צופים רבים ואיתם חובבי קומיקס מכורים בוודאי החלו לתהות אלו דמויות חדשות יופיעו בסרט ההמשך "הנוקמים 2". מארוול אשר החלו לבדוק אפשרויות להוספת דמויות חדשות לסרט, הגיעו למסקנה שכדאי להם לרכוש את הזכויות לדמותו של "דרדוויל", וזאת תשובה למי שתהה למה דווקא עכשיו מארוול רכשו את זכויות הדמות "דרדוויל".
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "הנוקמים 2" מקבלים שחקן חיזוק?
סרטים בקולנוע