שיילין וודלי: "סצנת הסקס הכי אהובה עלי"

קולנוע
השחקנית הצעירה התראיינה לצורך קידום הסרט "The Spectacular Now" בו היא מככבת, כאשר נשאלה על הסצנה המועדפת עליה, היא ענתה ישר "ללא ספק סצנת הסקס".

שיילין וודלי: "סצנת הסקס הכי אהובה עלי"
שיילין וודלי: "סצנת הסקס הכי אהובה עלי"

שיילין וודלי, השחקנית האמריקאית שהייתה מועמדת לאוסקר על תפקידה בסרט "היורשים" לצד ג'ורג' קלוני, מקדמת בימים אלו את הסרט האינדי "The Spectacular Now" אשר יעלה לאקרנים החודש בארה"ב. הסרט הוקרן לראשונה בפסטיבל סאנדנס, שם הפך לחביב הקהל. מדובר בקומדיית התבגרות רומנטית המתארת את מערכת היחסים המסורבלת בין שני תיכוניסטים צעירים ותמימים; איימי (וודלי), תיכוניסטית מוזרה ואינטיליגנטית המפתחת מערכת יחסים רומנטית עם סאטר (מיילס טלר, "21+"), הנער המקובל של השכבה, שמעדיף להישאר סטודנט נצחי מאשר לחיות בעולם האמיתי.

יש הרבה דברים הגורמים למבוכה בין בני זוג במערכת היחסים הראשונה שלהם, הנשיקה הראשונה היא השלב הקל והפחות מביך, לעומת זאת, קיום יחסי מין הוא הדבר המביך ביותר עבור כשעושים זאת בפעם הראשונה, ובעיקר אם זה נוגע לשני הצדדים. אך עם זאת, שיילין וודלי הודתה בראיון לג'וש הורוביץ', כתב אתר החדשות של MTV, כי הסצנה שהכי מועדפת עליה היא סצנת הסקס כי זה נראה לה מאוד אמיתי ובטוח.

"זו הסצנה האהובה עלי בכל הסרט, זה נשמע כל כך מצחיק שאני אומרת את זה, אבל זה באמת כך". סיפרה וודלי בהתלהבות. "אני לא יכולה לחשוב על סצנה אחרת שהיה בה כל כך הרבה אהבה. זה משהו שעדיין לא קרה בחיים האישיים שלי, ולכן אני לא אוכל שלא להתייחס לזה. אבל הסרט הזה הוא כל כך רומנטי ורגיש, והסצנה שבה שנינו איבדנו את בתולינו בפעם הראשונה על המסך הייתה מאוד מופלאה, הסביבה הרגישה לשנינו מאוד בטוחה".

נועדו זה לזו



"כשקיבלתי את התפקיד, ג'יימס [פונסולת'], הבמאי, ואני, התחלנו לזרוק תיאורים שיעזרו לנו במציאת שחקן לתפקיד הראשי כמו; 'ומה עם הבחור הזה? מה לגבי הבחור הזה? הוא שחקן גדול, הבחור הזה באמת מושך', אבל לא הצלחנו למצוא שחקן כריזמטי שיתאים לתפקיד", נזכרה וודלי. "אני אף פעם לא אשכח את זה, הייתי בחופשה, וג'יימס יצר איתי קשר והוא אמר לי 'מה את אומרת על מיילס טלר?' והדבר הראשון שעלה במוחי הוא הסרט 'מחילת הארנב' שבו הוא כיכב. ולפתע זה הרגיש לי כל כך נכון שזה הוא, זה פשוט היה אחד מאותם רגעים שאתה באופן אינסטינקטיבי יודע שזה צריך להיות אותו השחקן". סיפרה וודלי.

"אז פגשתי את מיילס בשבוע שלאחר מכן", המשיכה וודלי. "ג'יימס, מיילס ואני נפגשנו לארוחת צהריים, ציפיתי ממנו שהוא יהיה הבחור השקט, ואולי גם קצת מופנם כמו שהוא היה בסרט, אבל הוא ממש לא היה כזה. אם אתה מכיר את טלר מיילס, אז אתה יודע שהוא ההפך הגמור, ומשם החלטנו שזה זה ויצאנו לדרך". סיפרה השחקנית הצעירה שכבר הספיקו להשוות אותו לג'ניפר לורנס, "אני חושבת שאנחנו עזרנו אחד לשנייה, הוא עוזר לי ונתן לי להרגיש חופשיה כשהייתי רצינית, ואני חושבת שעזרתי לו והראתי לו שזו הסביבה הטבעית והבטוחה, מה שהוא לא הרגיש עד כה בסרטים האחרים שכיכב".

סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על שיילין וודלי: "סצנת הסקס הכי אהובה עלי"
סרטים בקולנוע