"איש הפלדה": המעריצים בשוק!

קולנוע
התגובות לאחר ההקרנה המצומצמת לסרט "איש הפלדה" היו "סיפור בסגנון נולאן עם אקשן בסגנון סניידר" - הסרט בבימויו של זאק סניידר ובהפקת כריסטופר נולאן הוקרן על ידי אופני האחים וורנר בהקרנות מבחן מצומצמות מאוד, והתגובות היו חיוביות מאוד.

"איש הפלדה": המעריצים בשוק!
"איש הפלדה": המעריצים בשוק!

התגובות טוענות כי הסרט הופך את סיפורו של סופרמן לריאליסטי בהרבה מכפי שהוצג עד כה בבתי הקולנוע ובטלוויזיה, וכי הוא אינו כה רציני כפי שנראה מהטריילרים שיצאו עד כה. כרגע צילומי הסרט הסתיימו והוא נמצא בשלב הפוסט פרודקשן, והמרתו לסגנון תלת-מימד, מאחר והסרט מתוכנן להיות מוצג בפורמט רגיל ובפורמט תלת-מימד ו-IMAX.

הסרט "איש הפלדה" שצפוי להיות הסרט הטוב ביותר של השנה, כבר זכה לתגובות חיוביות, בחלקם נאמר כי הסרט מזכיר מאוד את סרטיו האחרים של נולאן, מאשר סרטיו של סניידר. עלילת הסרט מבוססת במידה רבה על חוברות הקומיקס "Superman: Birthright" מאת מארק וייד והחוברת "Superman: Secret Origin" מאת ג'ף ג'ונס.

כפי שדווח בעבר, בסרט "איש הפלדה" מככבים הנרי קאוויל כקלארק קנט/סופרמן, איימי אדמס כלואיס ליין, דיאן ליין כמרתה קנט, קווין קוסטנר כג'ונתן קנט, מייקל שאנון כגנרל זוד, ראסל קרואו כג'ור אל, אנטיי טרו, לורנס פישורן כפרי וואייט ואיילת זורר - נציגתינו בהוליווד המגלמת את לארה אל, אמו של סופרמן. הסרט ייצא לאקרנים ולהקרנת בכורה עולמית ב-4 יוני 2013.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "איש הפלדה": המעריצים בשוק!
סרטים בקולנוע